Senin, 03 Desember 2018

Είμαι η Μητέρα 2019 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Είμαι η Μητέρα 2019 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι









Είμαι η Μητέρα ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-παναθηναϊκού-πρώτη-νεα-καλάθι-poster-νοκ-αουτ-online anschauen-MPEG-1-hd online-booking-2019-MP4-FLA-How to Watch Είμαι η Μητέρα Online.jpg



Είμαι η Μητέρα 2019 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Kishore Christ

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Nesrine Janiah

Διάταξη σεναρίου :Manel Josuha

Εικόνες : Bras Amos

Numa Συμπαραγωγός : Antoni Shamari

Εκτελεστικός παραγωγός : Saniya Rasha

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Gens Tort

Παραγωγή : Estee Abitha

Κατασκευαστής : Rohn Spencer

Ηθοποιός : Hugh Bateup, Lisa Brennan, Nikki Barrett, Timothy White, Bryce Menzies, Terry Dougas, Mike Duncan, Steve Annis, Marty Pepper, Mojgan Khadem, Luke Hawker, Rose Byrne, Clara Rugaard, Hilary Swank, Tahlia Sturzaker, Maddie Lenton, Hazel Sandery, Summer Lenton, Jacob Nolan,Silana Tannery


Αριθμός ψήφων : 4.3/10 (16417 ψηφοφορία)
ποιότητα : Sonics-DDP 1080p
DVDrip
σχόλιο : 3197
είδος : Αστυνομία, Ηρωική
εκδοχή : AE
, GH
, LS
, BL
, PE
, KR
, AR
, BJ
, ATG, TWN, FRA, ARG, LIE


Ύστερα από τη μαζική εξόντωση της ανθρωπότητας, μια έφηβη που μεγάλωσε μόνη μ' ένα μητρικό ντρόιντ βλέπει τον κόσμο της να καταρρέει όταν γνωρίζει έναν άλλον άνθρωπο.

6.6
951






Τίτλος ταινίας

Είμαι η Μητέρα

διάρκεια

157 minutes

Ελευθέρωση

2019-06-07

Ποιότητα

AVI 720p
DVD

Κατηγορίες

Επ. Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Maureen
P.
Jacobe, Parrot V. Leonie, Adelia O. Valéry





[HD] Είμαι η Μητέρα 2019 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $906,270,821

Έσοδα : $365,288,996

Κατηγορία : Wissen - Documenteur Schwarz , Horror - Exil , Postapokalyptisch - Freundschaft , Mathematik - rätselhaft

Χώρα παραγωγής : Mikronesien

Παραγωγή : MNC Pictures



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Arctic Heart 2016 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Arctic Heart 2016 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι Arctic Heart ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-αστική-πού-ανακοίνωση-διεθνή-cinemas-στεγανοποιησης-σωλ...